dimecres, de desembre 17, 2008

Punt mort


Hola bona nit. Sí, els escric de nit perquè és quan em poden trobar amb el meu estat habitual amb grans dosis d'etanol (CH3CH2OH o alcohol etílic) dins del meu cos. Permeti'm que em presenti, sóc el Director General d'Immobilitat Sostenible de la Generalitat de Catalunya. I si paro de riure els voldria explicar una cosa. És que no puc parar de riure... cada cop que tinc una idea em poso a riure sense parar, vés, no sé pas què ho deu fer.

Com això del canvi climàtic ha arribat un moment que no podem permetre que vagi en augment... jojojoj.. perdó, la risa aquesta... és que hem arribat a uns extrems de sequera bestials, ni una gota d'aigua en tot el novembre ni el desembre, ni un floc de neu enlloc de Catalunya, jojojoojo (ui! perdó, perdó) i portem una tardor amb unes temperatures elevadíssimes. De fet l'Atur ha augmentat tant perquè tot el gremi d'instal·ladors de calefaccions i calderes estan a les cues del Servei Català de Col·locació. Jojojojojo, com jo... de col·locat cada cop que tinc una idea.

No podem despistar-nos i després de proposar que es pugui circular a 40 km/h... jojojjojojo... ui! la risa... he tingut una altra bestial idea. Mirin, tots els lleidatans (i lleidatanes) que baixin cap a Barcelona per l'A2 hauran d'anar des de la baixada de la Panadella amb punt mort. Què em diu? A què és una idea in-dis-pen-sa-ble per poder lluitar contra el canvi climàtic i les bosses de plàstic? No arriba a saber vostè què agraïda estarà la població resident a l'Espelt, Òdena, Collbató o Castellolí? Juajauajaua... i les cues que s'evitaran? Si un cop arribat a Martorell, el lleidatà (o lleidatana) arribés a trobar retencions podríem fer que es circulés... marxa endarrere! Bo-nís-sim! Sóc molt bo, eh?

Moltes gràcies per la seva atenció i... ah! que té una pregunta? Digui'm... els 50.000 radars que posarem? No, home (i dona) no! No és per un hàbit recaptatori, no. Tot plegat les multes només han augmentat un 50% amb això del 80 km/h però a canvi la contaminació s'ha reduït un 4%. Val la pena, no?

Doncs això. Gràcies pel seu interès sostenible i vaig a continuar aspirant partícules via nassal, a veure si se m'acudeixen més idees.

2 comentaris:

Oscar 7m76 ha dit...

Com es nota que domines de números...

Babunski ha dit...

No cal saber gaires números per veure que aquests ecologistes cada dia estan més escassos de matèria gris al cerebel.