dimecres, de juliol 15, 2009

La faula del petit Puigcercós i el lladre dolent

Un bon dia com cada matí, el petit Puigercós passejava pels boscos del Ripollès saltironejant i cantant xiroi.
De cop i volta un lladre dolent i malvat (digui-li lladre, digui-li Espanya, digui-li PSOE...) surt amagat de darrere un arbre cridant:
-Sóc un lladre dolent i et vinc a robar tot el que tinguis!!! (llegiu-ho amb to de lladre)

El petit Puigcercós s'espantà i digué:
-Senyor lladre, és que cada dia que passo per aquest bosc vostè em roba.
-I tu continues tenint por quan porto tota la vida fent el mateix -li etzibà el lladre.

El Puigcercós espantat mirava el lladre amb ulls tristos, quan de sobte el lladre li comentà:
-Mira petit Puigcercós, a partir d'avui farem un tracte (digui-li tracte, digui-li acord de finançament). Jo et robaré cada dia, però de cada 100 dinerets que et robi te'n tornaré 25 per comprar-te les teves llaminaduretes i així semblarà que no te'n robi tants, no?
-Però senyor lladre -digué el petit Puigcercós- si porta ja molts i molts dies robant-me cada dia que em troba al bosc. Des de que em va començar a robar ja m'ha pres 15 mil milions de dinerets! (digui-li dinerets, digui-li dèficit fiscal, digui-li expoli)

El lladre se'l queda mirant i després de rumiar una petita estoneta li digué al petit Puigcercós:
-Mira, fem un altre tracte, durant els 3 propers dies que ens trobem pel bosc i et robi et tornaré 5 mil milionets en total, què et sembla?

El Puigcercós se'l queda mirant i veié que aquell lladre no era tan dolent. Content i xiroi acceptà el tracte convençut que havia signat un acord megahiperxupiguai amb el lladre i després d'acomiadar-se abraçats, cadascú seguí el seu camí.

Moralitat: "ojos que no ven... cartera que te vuela"

5 comentaris:

Oscar ha dit...

Chapeau (digue-li Chapeau, digue-li "txapó").

Falta el Montilla vestit d'àvia...

Babunski ha dit...

Em va anar d'un pèl de posar-lo.

Albert ha dit...

molt il.lustrador, en lloc de la campanya que està fent el govern, es podria publiar aquesta faula.
Molt bona company......

Montse ha dit...

bab,
tens un regalet a casa meva... si et ve de gust recollir-lo, ja saps...

Babunski ha dit...

Gràcies, gràcies... a veure si em creuré al final que sóc bo escrivint.