diumenge, d’octubre 04, 2009

Madrid 2016: a prende pel sac!


El gran Salvador Cardús ahir en l'Assemblea fundacional de Reagrupament (us dec un article sobre tan magne esdeveniment) , ens explicava que no havíem de fer llenya del fet que Madrid perdés les votacions de la seu olímpica. Que nosaltres havíem d'anar a la nostra i exclamar un Visca Rio de Janeiro!

Però és que jo no puc. Tinc l'obligació moral de riure'm de Madrid i d'Espanya. Només faltaria. Porten 300 anys insultant-nos i robant-nos i ens toca fer una mica de llenya també algun dia!

El projecte Madrid 2016 ha estat un deliri espanyol. Haguessin estat els Jocs Olímpics del toro, de la roja, del Yo soy español, del A por ellos, de les estanqueres... i segurament d'algun boicot cap a Catalunya. Més que res per no perdre la identitat aquesta que tant els caracteritza. Haguessin estat els jocs d'un país que prohibeix les urnes i envia falangistes a fer manifestacions (com competir un país tan retrògrad com Espanya en afers així). Un país que es dedica a insultar a qui hagués pagat els Jocs. Sí, sí, ho té clar això vostè, no? Aquests Jocs els haguéssim pagat vostè i vostè i jo i uns quants més (el Millet potser no). Espanya és un país que viu d'atracar-nos. I tot i així està a la bancarrota, foten pena. A qualsevol assemblea internacional se'ls hi deuen pixar a la cara. I més amb aquest president que va pel món predicant que "Espanya té la millor economia mundial". La poca economia que deu tenir és la que ens roba a nosaltres. El que haurem de fer no és organitzar uns Jocs Olímpics sinó unes jornades benèfiques pels espanyols.

Només calia veure la representació espanyola a Dinamarca... la reina Sofia aplaudint i cantant el A por Ellos... només faltava Manolo el del Bombo, la cabra de la Legión, Frenando Esteso, Andrés Pajares i els manifestants falangistes.

Al 2020, que per això de la rotació de continents tocarà fer els Jocs Olímpics a Àfrica, aleshores Madrid tindrà molts números per sortir escollida. Mentrestant Catalunya en aquell temps serà a Europa.

11 comentaris:

Lo Bep ha dit...

M'adhereixo als teu plantejaments.

Totalment d'acord.

òscar ha dit...

la seu del salt de trampolí, si no estic mal informat, la tenien ubicada a l'illot de julivert.

XeXu ha dit...

Caram, quina contundència. Sort que ja ho has dit tu, i així ja no ho hem de dir nosaltres...

Babunski ha dit...

Xexu: Sí xiquet. Hi ha dies que t'aixeques fins als collons d'Espany ai necessites desfogar-te.

Òscar: I el llançament de jabalina ho dvien tenir pensat fer-ho a la sierra de Cuenca.

Ferran ha dit...

Aquest matí veia una entrevista, emesa per un canal espanyol, a un dels membres del COE que era a Copenhaguen divendres. Deia que Madrid s'havia merescut els Jocs pel suport popular a tot Espanya (ejem!) i perquè l'esport era el que millor cohesionava el país: que tothom cantava "A por ellos"; que tothom plorava d'emoció quan la roja guanyava l'Eurocopa, per exemple; etc etc etc

Que li donin pel sac. A ell, i a tots els seus.



I a la roja.

Albert ha dit...

Darrera noticia: com veuen que no hi ha forma de ser ciutat olimpica d'estiu, ara ho volen provar amb ser seu d'hivern...!!!! total ficat a edificar el gran florentino segur que pot fer pistes d'esqui....pe cert a la vall fosca , tenim material , ho dic per si ho volen aprofitar....

Lleida ciutat candidata JJOO 2020...

Babunski ha dit...

Ferran : jo també vaig llegir l'entrevista a l'andoba aquell en qüestió. A veure si ens deixen en pau. Quan es va morir el Ferrer Salat em vaig alegrar perquè vaig pensar que seria més fàcil tenir el nostre COC. Ara falta que el falangista del Samaranch la dinyi també i tindrem el camí més lliure. Els altres no em fan por.

Albert: Home, penso que a LLeida un jocs olímpics d'hivern els podríem portar molt bé. Si es va presentar Jaca, qua a part d ela pista de gel no tenen gran cosa més...

kweilan ha dit...

Bon apunt i el darrer paràgraf és l'apoteosi final. Jo també n'estic cansat de tanta roja!

Miki ha dit...

Pos jo aquest cop estaria amb salvador Cardus totalment.

Sol dic aixo per que hi hagi a mes una mica de varietat d'opinio.

Babunski ha dit...

Ha arribat un punt que com més els bombin als espanyols millor. És que ja n'estic ben tip!

JoanPlana ha dit...

Estem esperant l'article sobre l'Assemblea de R.cat! (jeje)