dimecres, de gener 06, 2010

Del 26429 al 90228-1


Ja està. Avui ja he desat dins de la típica caixa d'aguinaldo la representació d'escenes rurals (allò que abans de la multiculturalitat li déiem Pessebre) que guarnia el menjador. També m'he passat una bona estona classificant les tones de residus generades aquests dies i dipositant-les en contenidors de mides i colors variats que tenim pels carrers. També he cregut oportú fer alguns viatges a les deixalleries fixes i mòbils (amb contracte i prepagament no sé si n'hi ha) per dipositar-hi matèries inclassificables. Ja han passat les festes de Nadal (o dels Nadals que diuen els neocatalans) i ara estarem uns quants dies en tornar a sentir una de les frases més típiques d'aquests dies en les sobretaules: "Avui per a sopar una fruiteta i un iogurt". I l'any nou ha començat amb les notícies dient-nos que fa fred. Sen-sa-ci-o-nal, quin gran periodisme d'investigació... I què s'esperaven si estem al gener?

I au, només començar l'any ja he pres una decisió. Jo això dels propòsits d'any nou ho he trobat sempre una collonada, perquè quan jo vull fer alguna cosa o deixar-la de fer, la faig o la deixo de fer quan tinc ganes de fer-la o deixar-la de fer. Però aquest cop m'he apuntat a la moda d'allò de prendre desicions per any nou.

He passat de ser el 26429 a ser el 90228-1. Sí, la veritat que els que em coneixeu ja us ho podíeu pensar, però prendre aquesta decisió m'ha costat més que al Chygrynsky fer un passe bo. He deixat de ser el militant 26429 d'Esquerra (ex-ERC) per ser l'associat 90228-1 de Reagrupament (per cert, hauré de preguntar que deu voler dir el -1). M'he esperat molt temps a prendre-la, perquè he hagut de meditar i remeditar molt. Són 17 anys de militància. Primer amb les JERC, arribant a ser tresorer de la secció local de Lleida amb Joan Puigcercós de jefe de les JERC i Àngel Colom de secretari general del partit. Moltes eleccions fent recomptes de paperetes, algunes de millors que unes altres. Moltes campanyes, moltes enganxines repartides i molts programes apresos. I la màxima implicació en les últimes municipals d'Alguaire com a secretari d'organització integrant la llista que va aconseguir quadriplicar la representació a l'Ajuntament. Però misteriosament i amb un empat en regidors vam regalar l'alcaldia al PSC... vaige... com és habitual.

A més, m'he esperat a cap d'any perquè així la quota de militant em desgravarà a Hisenda... Doncs bé, adéu Esquerra adéu. I que vagi bé... i qui sap si ens tornarem a veure... això sí, sense Àngels Vidals, ni Josep Mª Escodes ni Vidals-Vidals... per aquell temps ja seran al PSC. Adéu a tots aquells que m'heu amenaçat des de dins com si fóssiu un Tribunal de la Santa Inquisició. Adéu i gràcies.

13 comentaris:

Jaume Pubill ha dit...

Jo no he estat mai afiliat a cap partit pero votava ERC. De moment, he deixat de votar-los i ja no sé si em veuran mai més. Vaja, més o menys com a tu però sense haver pagat mai quota.
Crec que has pres una bona decisió...

Jordi ha dit...

Home, diuen que els propòsits de nou any mai es prenen en serio. Llavors quin significat ténen? Jo avui he rebut el carnet del Barça 2009-2010 i he avançat 2000 números més, ja estic en el 70.000 i pocs...

Babunski ha dit...

Jaume: Si la votància esteu emprenyats, imagina't la militància que hem viscut les coses des de dins. I hem vist tot el que vist i hem sentit to el que hem sentit. Realment, cap enfora es dóna una imatge de partit que no és. Això de l'assemblearisme queda molt bé, però a la pràctica només serveix per complir l'expedient. I les veus crítiques dins del partit són amenaçades i insultades constantment. I és una llàstima.

Babunski ha dit...

Jordi: Jordi, si que aneu malament al Barça que rebeu els carnets a mitja temporada. El Lleida é spobre però en això compleix i al juliol ja tenim els carnets!

Montse ha dit...

Mira... t'ho diré amb poques paraules... Estic segura de que ells hi han perdut més que tu.
Petonet!

Albert B. i R. ha dit...

Benvingut al Reagrupament! Una decisió, al meu parer, molt encertada! La millor forma de començar l'any!

Babunski ha dit...

Albert: Jo volia conservar aquesta espécie de doble militància entre Esquerra i Reagrupament. Però no ha pogut ser... penso que les dos opcions haurien de ser compatibles. Però des de la direcció d'Esquerra i des d'un òrgan semblant a la Inquisició anomenat Consell de Garanties m'han deixat moooolt clar que no. Doncs apa! Adéu siau.

kweilan ha dit...

Ells s'ho perden. I els de Reagrupament fan un excel.lent fitxatge.

Albert ha dit...

Es un pas complicat jo encara porto el 26604, no vull fer el pas, i rumio, i rumio, però trobo molt frikipendentista a reagrupament...no sé.....il.lutram company, il.lustram

segarrenc ha dit...

man arribat les veus que un dia d'aquests vindra el carretero a cervera. l'haure danar a veure. qui sap, potser ens trobem en alguna ocasio. cada vegada tinc mes clar que el meu primer vot nira a reagrupament

segarrenc ha dit...

man arribat les veus que un dia d'aquests vindra el carretero a cervera. l'haure danar a veure. qui sap, potser ens trobem en alguna ocasio. cada vegada tinc mes clar que el meu primer vot nira a reagrupament

Dani R. ha dit...

Com! Què no es pot ser a l'hora militant de 2,3 o 15 partits??!!

Ai mare... si que estem pitjor del que sembla, sí.

Segur que ha estat una decisió difícil. Espero que a fi de bé.

segarrenc ha dit...

i ara amb tot lo que hi ha hagit amb el carretero que passara? Ma caigut molt baix, i com se li acudeixi posarse en un partit amb el Laporta, per mi tots dos sen poden anar a fregir esparrecs!!