divendres, de febrer 05, 2010

Quatre coses


1) Si vostè és un amic lector (o amiga lectora) d'aquest bloc m'agradaria demanar-li disculpes per l'absentisme de l'autor durant aquestes últimes setmanes. Estic embolicat en un projecte literari (bé, digui-li projecte literari o digui-li fulls escrits) que en principi ha de veure la llum per Sant Jordi i la cosa porta més temps del que sembla. Sí, sí... ha llegit bé, projecte literari. Espero que els (i les) amants de la literatura no es posin les mans al cap (ni als peus) imaginant-se el que pot arribar a sortir de la ment de l'autor. Si a més li sumem que durant aquesta setmana he contribuït a la millora de l'espécie humana aportant una nova generació, doncs ja m'entèn que el meu temps és menor que el període de desintegració d'un partit independentista.

2) Si vostè és de la SGAE li demano disculpes perquè m'he passat tot el temps descarregant-me de la forma més il·legal possible tota la discografia sencera de Ramoncín. Me l'he descarregat tres-centes mil vegades utilitzant tots els programes p2p possibles. Ara posaré les cançons a casa amb les finestres ben obertes i volum ben fort perquè els veïns i la gent del carrer la sentin i així sigui d'ús públic per a tothom.

3) Si vostè és d'aquesta patronal rara de les sales de cine que deu ser l'única patronal del món que convoca vagues, li faig saber que jo també penso que aquesta llei és una merda. Què és això de doblar el 50% de les pel·lícules en català? Però que s'han cregut! Clar que sí, el 100% han de ser doblades en català. Que no estem a Catalunya? Qui la vulgui veure en castellà que se'n vagi a Albacete. Els hi dono tota la raó, molt bé. Ah, què la protesta no era ben bé per això?

4) Si vostè és el típic (o la típica) ecologista de moda que es manifesta a Ascó contra l'energia nuclear i que a casa seva té 23.000 aparells d'aire condicionat, secadora, calefactor, microones, congelador i planxa elèctrica li recomano que es llegeixi un llibre que edita una gent que té molta més credibilitat que vostè. El llibre es diu "Origen y gestión de residuos radioactivos" i està editat per l'Il·lustre Col·legi Oficial de Físics (si li demana a la patronal del punt 3 potser el subtitulen). I si vol electricitat es compra una bicicleta i una dinamo i posi's a pedalar. Als altres ens deixa en pau. Ah que vostè no té ni idea sobre literatura afgana i per això no en parla? Doncs si de física nuclear tampoc no té ni idea, calli i quedi's a casa menjant falafel ecològic.

I ara el torno a deixar que vaig a canviar el nom del nen i li posaré Mohamed... a veure si així m'arriben les subvencions que la Conselleria d'Acció Social em va prometre i que després de 2 anys encara no he rebut... es veu que amb aquest altre nom la conselleria t'obre més portes... i més calaixos.

15 comentaris:

Ferran ha dit...

Bravo per l'energia que desbordes, Babunski, però un bravo i enhorabona mooolt més gran per la teva/vostra contribució a la regeneració de l'espècie! Per molts anys, i sort amb el projecte literari.

Albert B. i R. ha dit...

Felicitats per l'aportació de la nova generació! I sort amb el llibre. Ja ens informaràs quan estigui a punt! Per cert, a Lleida hi va haver algun cine obert el dilluns?

Jordi ha dit...

Babunski! moltes felicitats per la teva nova aportació a la societat :). Espero que el/la disfrutis molt i que no et faci reduïr en excés els teus comentaris al bloc. Una abraçada i a disfrutar que és el que et toca ara.

Babunski ha dit...

Ferran: M´ha fet molta gràcia el teu comentari. Amb aquesta energia que tinc ves que no em facin servir com a font d'energia sostenible! Gràcies!

Albert: Si, a Lleida hi havia els Lauren i el Funàtic obert. Tots els altres cines pertanyents a la família Cortada (curiosament vinculada a ERC) estaven tancats.

Jordi: Moltes gràcies per tot!

XeXu ha dit...

Jo sóc tant sols un lector, ni de l'SGAE, ni de la patronal dels cinemes, ni 'perroflautes' ni res. Així que només vull felicitar-te per haver portat un nou catalanet (sofert) al món, i per la propera aparició d'un nou 'fill', aquest cop, amb pàgines i lletres.

M'ha fet molta gràcia això del temps de semidesintegració dels partits independentistes, i estic d'acord amb tu sobre que això del 50% de les pel·lícules doblades al català és una merda. Certament, hauria de ser un 100%.

Dani R. ha dit...

Felicitats per l'hereu i pel llibre. Suposo que podríem posar als del punt 4) al mateix cau que els de "antenes de telefonia fora de les ciutats", no?

Per cert, l'últim paràgraf un pel demagògic, no?

Salut!

PS.: A mi la Conselleria també em deu pasta.

Ferran ha dit...

PS: T'he fet cas. A l'In varietate concordia, vull dir (ref.: últim post)

Babunski ha dit...

Dani: Home Dani, no sé sis és demagògic o no, només em remeto a la meva comprovació empírica del que vaig veure durant 1 hora a l'oficina d'atenció ciutadana de la delegació a Lleida d'aquesta Conselleria.

Babunski ha dit...

Ferran: Ho he vist, ho he vist... estic molt content. El meu nom (bé pseudònim) s'ha fet partícep en un dels millors blocs i de qualitat que volten per la xarxa.

kweilan ha dit...

Felicitats, Babunski! Ja estem esperant amb candeletes aquest projecte per Sant Jordi!

Ferran ha dit...

(Ara sí que em faràs posar vermell ;)
Salut, Llu... estooo... Babunski! :-))

Babunski ha dit...

kweilan: A veure si tot surt bé i el puc veure comentat al Llibres llegits...

Xavier ha dit...

clar... com un matemàtic opinant de medi ambient...

Xavier ha dit...

es que és molt fàcil fer demagògia amb el tema medi ambiental...

clar, de reagrupament, dels que estan a favor del segarra-garrigues. si jo no opino de matemàtiques, no opinis de medi ambient. no creus?

Babunski ha dit...

Xavier, en cap moment he opinat de medi ambient... he opinat sobre les nuclears.
I sí, estic afvaor del Segarra-Garrigues. No m'amago. I tu de què estàs a favor? De què ens fotin l'aigua de Rialp per Barcelona?