divendres, de juliol 02, 2010

No, no hi aniré...


I per què? (que em diria la Terribas)

1) Perquè el tc (sí, sí, en minúscules) no es mereix que perdi ni un minut en ells (ni elles). Ni Pérez Tremps, ni Gutiérrez Aragón, ni Emilia Casas ni un suposat català anomenat Eugeni(o) Gay. Ni ells ni el conjunt dels espanyols em faran perdre el temps. Ni pseudo-catalans com Javier Sardà, Jorge Javier Vázquez o Alberto Rivera.

2) Després de veure el debat de l'Àgora, això de la unitat entre partits no me la creuria ni que veiés entrar 30 tràilers de Loctite a la plaça Sant Jaume. El PSC com sempre que no sap què fer i se li nota massa que tot això li fot nosa. CIU que van ser els primers en exterminar l'Estatut aprovat al Parlament. ERC que només diu les coses que toquen quan arriben eleccions. El PP perquè ja sabem qui són. ICV que es dediquin a comprar bicicletes i aerogeneradors i els de C's, aquestos que vagin a Múrcia, que viuran més tranquils pobrets (i pobretes).

3) Perquè estarà ple de polítics incompetents i hipòcrites que, al cap i a la fi, són els que ens han portat a aquesta situació. Algú ha sentit algun dels 450.000 diputats del PSC a Madrit?

4) No vull manifestacions, vull urnes i eleccions. No existeix ni pla B, ni pla C, ni cap lletra de l'abecedari. Vull triar uns altres polítics que em representin.

5) No vull estatuts (també en minúscula). Els estatuts són per les comunitats de veïns. Jo vull una Constitució Catalana.

6) Perquè es fa a Barcelona. No se'n podria fer una a Lleida també? Sempre hem d'acabar travessant la Panadella per reclamar? Conec molta gent que hi particparia si es fes a LLeida i que no pensa anar a Barcelona, lògicament.

7) No hi haurà aire condicionat i fotrà molta calor.

8) I més important. Estaré a la platja de vacances. Després d'estar treballant tot l'any, que m'hagin rebaixat el sou un 7,5% i que m'hagin apujat l'IVA un 2% em mereixo les vacances!!

Ara bé, cal que la manifestació sigui un èxit.

9 comentaris:

Albert B. i R. ha dit...

Pel matí farem una cosa més important: votar la llista unitària de l'independentisme que es presentarà a les properes eleccions al Parlament. Els escollits, de ben segur, no faran el penós paper dels que van sortir a l'Àgora l'altre dia.

XeXu ha dit...

Jo tampoc no hi aniré. El meu principal motiu es veu reflectit en el teu punt 5) (sense menystenir el punt 7) tampoc...)

Lo Minairó ha dit...

1. La manifestació popular del 10 de juliol serà un ÈXIT que vull viure en primera persona.

2. La manifestació no és tan sols una resposta a la xuleria i prepotència mesetaria sinó un pas més del POBLE català que n'està fins els collons de que li prenguin el pèl.

3. Estem visquent una revifalla de la SOCIETAT CIVIL desde tots els sectors, ara que els partits polítics i sindicats han estat desenmascarats i han perdut tota credibilitat.

4. Barcelona serà plena de gent de a peu que encara pensa que la seva opinió i la seva ACTITUD són importants.

5. Estem trencant la dinàmica de votar un cop cada quatre anys i rascar-se la panxa asseguts a la butaca la resta del temps. Reprengue'm el CARRER.

6. Reivindiquem el nostre propi dret a existir dins la Europa dels Pobles, de forma INDEPENDENT i sense gàbies de mida negociable que dugui noms d'estatuts.

7. Barcelona, agradi o no, és la capital de la nostra nació i és allà on podem concentrar-hi un major nombre de gent de forma més fàcil. Per què no un MILIÓ?

8. Davant la IMPORTÀNCIA de la data, ni el temps ni les tonteries dels media espanyols hem faran fer l'estaquirot.

9. Ara que estic de vacances, vull i puc dedicar el meu temps a allò que més em plagui, i en aquest cas el 10 de juliol serà per a anar a Barcelona per RECLAMAR la Independència.

(I com sempre és un plaer de treure el cap pel teu blog, estimat Babunski, ara també he volgut dedicar uns minuts a bescanviar-hi parers)

kweilan ha dit...

Bones vacances!

Babunski ha dit...

Albert: Tant de bo els escollits facin una bon paper. Més que res perquè voldrà dir que acabaran sortin i tenint un lloc al Parlament. Em sap greu reconéixer-ho, però em fa por que el projecte fracassi i ens en tornem cap a casa amb mala cara.

Xexu: Farem la nostra manifestació... i segur que serà unitària aquesta! Jajajaj!

Babunski ha dit...

Lo Minairó: Encantat que el meu bloc sigui un punt de trobada i d'intercanvi d'opinions.
1) Tant de bo tinguis raó.
2)Jo no veig tan clar això. Tu creus que els del PSC ho creuen?
3) Això és cert... però... és prou potent la Societat Civil?
4) Perfecte.
5) Tant de bo sigui així, però tampoc ho veig clar. Sóc molt escèptic.
6) Molt bé.

Babunski ha dit...

Continua amb tu Minairó:
7) Vols dir que no sortira més gent al carrer fent una manifestació a cadascuna de les 4 capitals? No ha de ser el sumatori el que ha de comptar? Ja ho comentava al bloc, hi ha molta (però molta) gent que aniria a una manifestació a Lleida.
8) No és una bona data. Massa tard. S'hauria d'haver fet ja. Les coses amb el temps es refreden.
9) Molts més com tu hauríem de ser!
Encantat!

Albert B. i R. ha dit...

No crec que fracassi. Si es compleix el que surt a les darreres notícies i s'hi sumen gent ben potent, els resultats poden ser molt bons.
Per cert, almenys a la de Lleida, sí hi aniràs, no?!

Babunski ha dit...

Albert: no hi podré assitir perquè estaré fora. I em sap més greu no poder venir dissabte al matí perquè realment crec que serà un moment històric també.