
Era previsible. No cal tenir gaires estudis per deduir que aquell invent sostenible-multicultural-cosmopolita-ecosocialista-marxista-leninista del dia sense cotxes no serviria per res. Fa uns anys el celebràvem (bé, ens el feien celebrar) amb bombo i plateret i ara ha quedat enrere convertit en fum de sabatots. I jo que me n'alegro!
Aquelles ments pensants volien que tallant els carrers a la circulació dels vehicles durant un dia fos una solució màgica als problemes de trànsit i ecològics del planeta. A qui se li acut pensar això? Trobar Martín Ruano i Doctor Fleming tallat de patac només feia que provocar molts més embussos a Ricard Vinyes amb les respectives queixes dels usuaris (i usuàries) que necessiten el cotxe per anar a treballar.
Per fi, els ajuntaments s'han deixat d'aquestes punyetes i ara celebren una cosa que es diu Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura (és que si avui en dia no es posa la paraula sostenible a un eslògan ja es pot donar per mort), que no tinc ni punyetera idea què és, però almenys no tallen els carrers al trànsit que només era una collonada que servia per tocar l'escrot (i la vulva) als pobres conductors (i conductores).
En el cas de Lleida això de la Setmana de la Mobilitat s'ha reduït a tallar el carrer Ensenyança durant 2 hores perquè jugui la canalla enlloc d'estar a classe aprenent coses útils (espero que al company Ramon no li toqués fes cap collonada d'aquestes). Gràcies a això segur que Lleida esdevé una ciutat mobible, sostenible i segura a collons.
I a més, proposo que es prohibeixin les bicicletes. Sí, sí. N'estic fart que circulin pel carrer Major a tota pastilla quan està ple de gent, que te les trobis pels carrers contra direcció, que es saltin els semàfors per la cara i que per l'avinguda de les Garrigues vagin pel mig de la calçada quan tenen el seu carril bici la mar de majo. De tant fomentar-les ara s'han convertit en una plaga que no es pot erradicar... i sinó mireu la feina que tenen a Barcelona!
Aquelles ments pensants volien que tallant els carrers a la circulació dels vehicles durant un dia fos una solució màgica als problemes de trànsit i ecològics del planeta. A qui se li acut pensar això? Trobar Martín Ruano i Doctor Fleming tallat de patac només feia que provocar molts més embussos a Ricard Vinyes amb les respectives queixes dels usuaris (i usuàries) que necessiten el cotxe per anar a treballar.
Per fi, els ajuntaments s'han deixat d'aquestes punyetes i ara celebren una cosa que es diu Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura (és que si avui en dia no es posa la paraula sostenible a un eslògan ja es pot donar per mort), que no tinc ni punyetera idea què és, però almenys no tallen els carrers al trànsit que només era una collonada que servia per tocar l'escrot (i la vulva) als pobres conductors (i conductores).
En el cas de Lleida això de la Setmana de la Mobilitat s'ha reduït a tallar el carrer Ensenyança durant 2 hores perquè jugui la canalla enlloc d'estar a classe aprenent coses útils (espero que al company Ramon no li toqués fes cap collonada d'aquestes). Gràcies a això segur que Lleida esdevé una ciutat mobible, sostenible i segura a collons.
I a més, proposo que es prohibeixin les bicicletes. Sí, sí. N'estic fart que circulin pel carrer Major a tota pastilla quan està ple de gent, que te les trobis pels carrers contra direcció, que es saltin els semàfors per la cara i que per l'avinguda de les Garrigues vagin pel mig de la calçada quan tenen el seu carril bici la mar de majo. De tant fomentar-les ara s'han convertit en una plaga que no es pot erradicar... i sinó mireu la feina que tenen a Barcelona!